Friday, September 19, 2008

menyalak

jam tepat menunjukkan pukul 12:30 a.m. gua rasa nafas gua sesak, fikiran gua sempit, jiwa gua kacau so gua mengambil langkah drastik untuk mengambil angin di hujung kaki lima apartment gua. gua gelarkan tempat tu, ujung dunia.gua ambil gitar membe bilik gua,adeeb.kotak pall mall hijau 14,seraya itu gua berjalan denagn sentimental menuju ke destinasi.gua dulu kecik2 memasang angan2 nak jd komposer hebat.macam sifu,M.Nasir."buat lagu pon sedap juga ni"bisik hati kecil gua yang agak berkeyakinan.greng..greng..grong..petikan gitar tong memecah sunyi.
"sket punyer sedap la bunyi gitar ni.macam motorbot pon ada.lari tune agaknya.biarkan..
wooff!woooff!
sekali anjing ni menyalak daa.mak aku cakap kalau anjing ni menyalak2 bagai nak rak maksudnye ada 'benda' yang dia nampak.gua terus sedut dalam2 rokok gua,bangkit lalu berlalu pergi seperti angin..

cilakak punyer anjing.potong mood gua nak berkarya je.senyap2 xble ke?mau 17 lagu gua karang mlm tu kalau lu orang buat2 senyap.cais!

----------------
Now playing: Placebo - The Bitter End
via FoxyTunes

No comments: