Wednesday, August 27, 2008

sebelom aku pejam mate

br blk dr karaoke kat alamanda..
anak tekak aku da nek bengkak tp puas beb
siap buat stunt jackass gune troli brg lg tuh.ahaha,mcm haram.
smpi je dpn pc,aku sibuk duk bace blog..
br aku rase nikmatnye bace blog org nih..
lg sodap dr makan goreng cempedak yg mak aku goreng(ok,ni suda melalut)
bc blog nih kdg2 buat aku berfikir kembali pada byk perkara
kdg2 mcm bg motivasi.maklumla,org yg loser mcm aku kene slalu ade motivasi.
klu x,jwbnye jd sampah la kot(kot la..)
bace blog org nih jugak buat aku sedar ape makne kehidupan(peh,dlm ayat aku..kekeke)
menginsafkan aku,walau untuk sejenak..(ok la dr xsedar2 diri lgsg..tu baru mcm sampah)
so pe2 pon aku nak tdo,pg esok nak bgn dan trus bergelut memajukan diri in.justeru itu,kita haruslahh...!(sila sambung ayat ini sesedap rase...mata aku berat mcm siak.nak tdo,renung2 psl
ape itu kehidupan..)
quote untuk ini hari:jangan hidup atas pandangan orang lain..ianya tidak mendatangkan kudis dlm hidup kamu

----------------
Now playing: Search - Setelah Hujan (Versi Baru Dari Search Terbaik 1994)
via FoxyTunes

No comments: